[ ]














TUMBLR
+
+

Petang yg membosankn dan memenatkan. ON 25 January, 2011 AT Tuesday, January 25, 2011
Petang td aku ade bola jaring. Tapi x terpilih pun. Diorang x pilih aku, so x mainlah. Tapi, bapaklah panas duduk kat matahari terik. Nasib baik ade makanan. Kuew Teow. *betul ke eja? Hhaah. Best gak td. First nk temankn farah, pstu tgk tetibe, dia dh balik. Tak sempat ckp pape. Tak pe lah. Boleh ckp esok. Lagi satu, td kann aku jumpe A.S and Maths. Haha. Yang A.S tu aku jumpe mase nk balik kelas, pastu yg Maths tuuu, kat padang. Hahha. Yang Maths tu kan, Haaaaa...tak de papelah. Haha. Okayyy laaa, BYEEE :) Ehhh, jap aku nk bagitau sesuatu ni,

Tumblr_ldyrs2tdtx1qfvek1o1_500_large
Sains Tak Membosankan :D

Hehhe, betul ape ayt kat atas tuu. Haah.

Comel kott kucing ni. Hahha

0 COMMENT(S)