[ ]














TUMBLR
+
+

Happy and Awards ON 25 November, 2011 AT Friday, November 25, 2011
Tumblr_lv4o8uhsnz1qf7y33o1_500_large
Heyyo. Woah, smlm best gila sbb sarah ngn kwn kwn sarah menggila atau boleh dikatakan menggedik kat FB. Kitorng menggila tu smpai berpuluh-puluh komen. Blurr sana blurr sini. Haha. Serious best, pastu noti byk. Hmm, mmg pening kpla lah kan mase tu. Haha. Sakit otak, sakit perut, sakit kaki, badan, tgn semua sbb smlm. Kesian org yg tk bersalah terima byk noti drpd kami. Haha. Nak berhenti susah gila sbb melayan seseorng ni. Haha, sape lah tu kan? Tapi, sebenarnya, kalau nk diikutkan, sarah yg mulakan tu semua. Sarah yg menggila dulu, and then diorng ikut. Haha, tu la, sape suruh ikut? Kan dh gila semua. Haha :) Tapi, serious ah smlm. Thank you korang sbb menggila ngn sarah. Dah la tgh rindu kat korang ni. Huhu. Kalau sarah tinggalkan kegilaan kitorng smlm, mmg rase mcm terpisah sgt. Rase mcm tertinggal ke blkng sbb diorng menggila terus ke depan, tk pernah nk pndng blkng. Tak pernah nk tgk sarah ade ke tak. Haha. Tapi, tk pe la. Sarah happy smlm. Dengan group KB smlm pun byk noti cmpur dgn kitorng punya noti menggila smlm, hmm. Memang byk lah kan? Haha. Btw, thank youuuuu :) Sarah sayang korang  Bagi yang geli sarah gelarkan diri sarah ni sarah, ni aku nk ckp. Weh aku sayang korang. //peluk cium. Haha. Serious weh aku ckp, aku syg korang. Korang jgn buat aku menyesal satu hari nanti sbb tulis ayat ni. //aik? mcm ade pape je ni?
And, and, and, smlm sarah tgk Melon Music Awards. Woah, best! Ade BEAST :) Mase beast menang, Ya Allah, sarah dh mcm nk bagi runtuh je rumah ni sbb happy sgt. Menjerit!!! Tapi, nasib baik tk de sape dgr. Hhaa :) Congratulations BEAST. Dan, artis yg lain jugak. Congratulation. Kbai :) Eh, Infinite pun ade menang, tapi award ape tah, janji menang. Hehe :)
Abg aku suka Yuri SNSD ke? Haha XD


0 COMMENT(S)