[ ]














TUMBLR
+
+

Jum Jum Jum #HB ON 23 November, 2011 AT Wednesday, November 23, 2011
#Youngmin. ahh!!! *pengsan* 

Hello. Eh, korang dh tau tk yg Youngmin dh tukar style rambut dia? Rambut dia dh mcm Kwangmin. Kyaaa ~ Comel kot :) Sarah dh "pengsan" byk kali tgk gamba dia tu. Hhaa. Eh, tadi sarah bukak Fb, and then adelah gmba budak budak form 1 yg tk tau malu, ambik gmba ngn couple dia. Berpeluk-peluk pulak tu. Ergh! //nk guna perkataan "aku" jap. Geli aku tgk tau tk? Budak form 1 tk tau malu! Gelilah sial. Okay dah, cukup aku maki budak tu. //guna "sarah" balik. And then, tadi pegi kat page kelas, mak aihh. Terkejut tgk kat page tu. Baru je buat page tu, dh berlambak status-status diorng. Haha. Dh mcm twitter pun ade aku tgk. Kejap kejap "tweet". Haha, XD Tapi tk pe lah, baru best sikit group tu kan, drpd senyap jee. Hehe. Oh, and Apink dh ade lagu baru MyMy. APink MYMY. Best lagu dia. Tarian dia yg waktu mula mula tu, comel. Hehe. Eh, ade sape sape tau tk variety show Infinite atau Boyfriend atau U-kiss yg best? Sarah bosan ni, tk tau nk tgk cerita ape dah. Kebanyakkan cerita diorng sarah dh tgk. Kalau tau, shoutmix eh? Thank You :)

Tumblr_lqzftpizjy1qbzpibo1_500_large
Happy Birthday Lee Byung Hun TeenTop.

Minggu ni saje dh byk aku wish birthday. Hee. Happy Birthday :) 



0 COMMENT(S)