[ ]














TUMBLR
+
+

Him ! AAAAAAA ON 24 December, 2011 AT Saturday, December 24, 2011
Tumblr_lwmdac7wnz1qafafno2_400_large
Hello :D Okay, mungkin aku sedikit terlambat, tapi aku nak ckp jugak. Woohoo ! Music bank haritu. Music Bank yg tu lah yg paling aku sukaaa. Serious aku gilaa mase tgk MB tu. Mase Boyfriend nyanyi, Kyaaaa ~ Mmg boleh jadi gilaaa akuuu. And then, Infinite ! Woowoowoo XD Meremang bulu roma aku tgk performance diorng. Mase diorng perform tuu, uishh. Penat kott. Aku lawan dgn adik aku nk Woohyun. Kitorng lawan sape jumpa Woohyun dulu, tu dia punyaaa. Aku jumpa diaa duluu banyak kali. Hehe XD Kitorng main tarik tarik baju laa ape laa sampai penat gilaa. Penat aku menggila tapi aku suka :) Mase tu mmg fangirling mood aku ON! Haha. Aku menggila tgk MB smlm sampai muka aku merah, panas and then jantung aku tk berhenti berdegup. Laju gila jantung aku dup dap dup dap mase tu wehh. AHHHHH. Bestnyaaa smlm. And then, harini ade Music Core. Aku tgk kat Youtube jee. Ade Teenfinite special. Woah, aku sukaaa XD Tapi U-Kiss tak dee. Alohh, nape U-Kiss tk dee ? Hmm.

Weh, ni aku nk cerita. Smlm aku pegi Bangi nak beli barang sekolah, and then aku ade jumpa adik beradik handsome. Ohh, handsome kott. K, gilaa. Adik dia handsome. Putih. Aku rase dia lagi handsome dari Yes Minwoo. Hoho. Kawan aku je tau sape Yes Minwoo. Haha. Mula-mula aku jumpa diorng kat tmpat nk beli baju, andthen kat kedai buku, pastu mase nk balik pun jumpa lagi. Haha. Cett, ade jodoh ke ? Haha. K, aku gedik, aku perasan. Haha XD

Weh, nk Woohyun boleh ? Pleaseee, jawab.



0 COMMENT(S)