[ ]














TUMBLR
+
+

Holla :) ON 15 December, 2011 AT Thursday, December 15, 2011
Tumblr_lr4jbplddj1qzgt9no1_500_large
Hello. Lama tak post en? Act, aku mmg bukak blog tiap-tiap hari, cuma malas nk post. Hehe. Hari ni pun aku post sbb aku nak ckp tadi aku main game akinator.com yang diperkenalkan oleh sapa tah kat group FB aku. Serious best. Game ni psl jin teka apa yang kita fikirkan. Omg. Aku main banyak kali sbb best sangat! Aku dapat semua bias aku. Best nyaaa. First skali dpt Taemin, pastu, Kevin, Sungjong, Youngmin, Jiyeon, Bomi (?), Kim Hyun Joong pun ade, L pun aku dpt tapi don't worry aku tak minat dia. Peace! And, ade satu part ni, aku main tekan je and then dapat Niel. Oh, untungnya aku! Hhaha.

And, FYI aku ade buat fanfic. But, aku tak tau bagi korang best ke tak sbb entah laa. Ulzzang kat atas tu jadi main character aku. Cantik kan dia? She's mine :) Comelnyaa diaa. Ni blog Fanfic aku. Sorry kalau tak best dan serius aku ckp cover untuk ff ni buruk gila. Korang jgn nak tipu. Buruk kan? LOL. Kbai =,=

0 COMMENT(S)