[ ]














TUMBLR
+
+

White Confession #ff ON 06 December, 2011 AT Tuesday, December 06, 2011
Hellooo! Rindu korangggg. Uwaaaaa. Smlm Infinite dh keluarkn lagu baruuu :) Serious best. Sarah tk pasti tajuk lagu tu ape, White Confession atau Lately. Mana mana boleh. Uwahh, lagu tu comel gile termasuk org dlm video tu. Diorng nmpk happy je dlm lagu tu. Dlm lagu tu ade MyungYeol. Comelnyaaa! AAAAAAAA ! Okay, dah aku dh gila dgn lagu tu. Guna 'aku' jap eh? Untuk post ni jeeee. Nak nangis pun ade tgk video tu sbb diorng happy sgt. Ceria gila! Ahh, nk jumpa Infinite :) SungYeol ckp 'Merry Christmas' comel gila. Woohyun nyanyi BTD dlm tu comel gila. Semua comeeelllll. Sungjong dpt byk part. Yeah (Y). Nah, ni lagu diaaa. White Confession. Kpd Inspirit yg tk dgr lagi, dengar lah ek. Korng tk kan menyesal punya. Cehh. Haha. Smlm slps je lagu ni keluar kat YouTube, Inspirits semua cpt cpt nk trending-kan #INFINITEiscomingtotown kat Twitter. Aku pun Inspirit, so aku trend bnde tu mcm nk gila. Maz dgn Yia pun ade. Best! Kitorng trend same same. Mesti TL korng penuh dgn tweet kitorng kan smlm? Hehe. Soryy. Tu semua idea aku nk buat bnde tu trending kat worldwide. Tapi yg tk puas hati nya, makin byk kitorng tweet #INFINITEiscomingtotown tu, White Confession pulak yg naik kat trends. Grrrr. Geram. Btw, tk pe lah. Ade jugak psl Infinite yg naik kan? Kalau tk de, mmg menangis lah aku smlm. Tapi setitik air mata aku dh menitis smlm. Cehh. Mcm ape je ayat aku tu. Pfffttt. Aku ade print screen. Tapi, malas nk tunjuk. Haha. Bukan ade yg nk tgk pun. Kan? Kalau nak tgk, ckp kat shoutmix aku. Nanti aku tunjuk. Kayy? Tapi smlm tk brpe best sgt sbb tk dpt trend bnde tu dgn sorg budak ni. Tak de lah org yg nk naikkan semangat aku bila aku rse mcm nk berhenti trend. Hmmm. Dulu, mase aku tk dpt trending-kan U-Kiss. Eh, bukan waktu birthday Kevin kott. Eh, jap. Mane mane je lah, asalkan U-Kiss. Hehe. Dialah yg naikkan semangat aku bila aku rase mcm nk berhenti dan nak nangis. Tapi, waktu trending-kan Infinite ni, dia tk de. So, yeah. Aku ade ckp kan kat atas tu yg aku dh nangis walaupun setitik kan? Haha. Aku nk tgk dia tulis cm ni "Tak pa. Awk kan Inspirit". Ingat tak ayat ni budak? Haha. Haritu dia tulis cm ni "Tak pa. Awk kan Kiss Me". Woah, aku sensitif bace ayat cm ni. Terasa nk nangis bila bace ayat cm ni. Haha. Btw, sorry panggil Aida, BUDAK. Okay, aida mmg budak! Haha. Aku rindu diaaa. Nape lah dia tk de smlm? Hmm :'( You're reading this right?

LOL, Sungjong XD

Yahhh, aku dh gila FanFic skrng. Sape ade FanFic? sape ade? Kalau ade, tk yah malu malu ckp kat shoutmix aku. InsyaAllah aku akan bace. Jgn risau :) Nanti aku letak korng kat linkies aku? Okehhh? Bagi tau, kalau sesape ade fanfic. Aku dh gila fanfic da ni! :D And, to Hazirah. Nape ape yg hazirah post tk masuk dlm dashboard kta? Pelik -.- Btw, cntik blog. Haha. Eh, me ade lagi laaa. Yang psl gi ikut mak kursus seminggu tu tk jadi. LOL. Kalau ade pape, me slalu online Twitter. Me dh gila twitter. Haha. Kat FB jarang on. Tapi on jugak. Heeee. Sarah rindu Hazirah jugakkk :) And, hazirah cntik gila hazirah edit gmba tu. Serious lawa. Sarah pun tk tau nk edit mcm mne. Eh, shoutmix mcm mne? Tak boleh jugakk. Btw, hmmm. Kbai. Haha :)

Internet lembab. Menyampah gila -.-

0 COMMENT(S)