[ ]














TUMBLR
+
+

Mental breakdown day -____- ON 11 December, 2012 AT Tuesday, December 11, 2012
Hello you alls. Do you see my title for this post ? Yes. Mental breakdown day T_______T omg waeeee ? wae diorg kena datang sini ? AAAAHHHHHH. Act aku tak kisah sangat diorang nak datang sini but aku tak boleh tahan bila tengok semua orang kat twitter semua tweet pasal BTOB EXO-M and SJM omg. Please lah. Aku tak nak mental breakdown =___= Act, aku minat dua group tu je. EXO-M dgn BTOB. Kat twitter bersepah pasal diorang datang sini for Super Asia Showcase pe benda alah tu. Semalam aku dah mental breakdown sebab tak dapat jumpa Exo-m dekat klia and semalamnya lagi aku dah mental breakdown sebab tak dapat jumpa Btob. Okay now. Aku mental breakdown lagi sebab aku tak dapat jumpa diorang kat klcc. OMG. Budak budak kat twitter cakap btob pergi klcc okay dah ade gambar. Then, exo-m pergi one utama takde gambar lagi. Hahahaha. So aku tak beberapa mental breakdown untuk exo-m. Hahahah. Then kat twitter bersepah cakap yang luhan tersalah masuk tandas kat one utama. Kay. Should i believe it or not ? haha. Tak tau lah betul ke tak sebab tak de gambar pun -__- semalam klia dah trending sebab diorang datang and now klcc trending sebab btob pergi situ. kayyy. Terserlah mental breakdown kpoppers di situ haha. And this some of their picture ~ /mental breakdown\ /creys a han river\ ;~~~;

  - btob at klcc -

- peniel shopping in klcc -

121211 BTOB taking photos at KLCC lake part III. [all members]
- klcc lake -

- klcc again T___T -

- luhan at airport -

- luhan sleep /omg wae so cute >//< -

 [FANTAKEN] 121210 EXO-M @ KLIA (cr: KIMCHICREW)
- exom at airport -

okay that's all. aku malas nk cari lagi gambar. buat sakit hati je. haha. agak sedih sebab tak dapat jumpa luhan ;____; okay thanks for everyone yang ambik gambar diorang. jasamu akan ku kenang lol XD credit to them. applause :D /clap clap\

Kalau nak tau banyak lagi, sila check twitter anda ye. Sungjae pakai hijab pun ade. Lol. Okay. Tapi tak pe. Aku tak sedih sangat tak dapat jumpa diorang. wkwkwk. Aku lagi sedih kalau tak dapat jumpa Infinite -___- B.A.P lagi. Erm. Exo pun act. Haha. Oklah bai. Eh mungkin aku tak kan on seminggu kot sebab nak pergi somewhere. Lol. So . . . erm sedih ah pulak sebab tak boleh nak stalk bias nanti kbai XD kay lah bai nak tengok running man. Nak rehatkan minda aku yang tengah breakdown berkecai-kecai ni ;___; ppyong ~

0 COMMENT(S)