[ ]














TUMBLR
+
+

what is this ? .___. ON 03 February, 2013 AT Sunday, February 03, 2013
Tumblr_mhkd6vgyaq1rqeidho1_500_large
What is this ? .__. omg this feeling is not familiar to me. Okay. Kenapa aku jadi macam ni ya Allah. kay. Aku mengaku memang dulu aku banyak kali suka kat orang but now benda tu jadi lain 'O' aku still suka kat someone mcm dulu but ini lain. Aku suka dia lebih kot. Lebih daripada aku suka orang lain yang dulu dulu tu .__. okay buktinya dah tiga hari aku mimpi dia. eh no. empat hari including today. and mimpi ni macam bersambung-sambung. kay. why is it like this ? bila aku senyap, aku terpikir dia. bila tengah cakap dgn orang lain pun aku terpikir dia. okay okay. stop. itu normal sarah. normal. kbai.

Dah. Aku nak cakap pasal benda lain pulak. Erm. Farah dah pindah. tsk tsk ;___; sedih gila. dah lah jauh. kat terengganu 'o' farah, asal jauh sangat ~ haih sedihnya. baekhyun luhan daehyun sungyeol lol xD aku takde kerja act sebab tu aku merepek meraban kat sini. pftttt. padahal homework berlambak. presentation tak siap lagi. ya Allah. banyaknya kerjaaaaaaaaaa -___- eh ni aku nak bagitau. aku nak jadi pengawas sobs sobs ;___; why my dad don't allow me to be one ? kay act aku tau kenapa. ayah aku taknak beli semua benda pasal pengawas ni =__= kedekut duit. pftttt. nak jadi pengawas laaaaaaaaaaaaaa ! ;AAAAAAAAAAA;; dah ah. bai.

Tumblr_mhhji2d6vo1s0ui2po1_500_large
baekhyun gedik. comel. badan dia kecik gilaaaa 'o'

0 COMMENT(S)