[ ]














TUMBLR
+
+

Byun Baekhyun [kkaebsong ~~~] ON 19 February, 2014 AT Wednesday, February 19, 2014


Heyyo guys. Haaa korang nampak tak tajuk entry ni? It's B Y U N B A E K H Y U N. Tipu ah kalau korang cakap korang tak kenal dia hm except for non-kpoppers lah. Aku rasa tak perlu kot aku highlight-kan siapakah byun baekhyun ni. Korang search sendiri ye [nipu ah kalau tak kenal] Okay. Tujuan aku buat entry ni bukan nak cerita pasal sejarah hidup or mati  si baekhyun ni tapi sebab aku rasa macam hmm aku dah taknak suka dia dah hahahaha childish gila kan? yes i know lol. Bagi aku, nowdays, baekhyun ni dah jadi macam tempat tumpuan orang ramai. Haaa macam shopping complex tu. Everyday ramai orang kan? haaa macam tu lah aku rasa for baekhyun sekarang ni. Masa MAMA ERA dulu, exofans aman damai je kan tapi lately aku dah taktau kenapa dengan fandom ni. Gaduh sana gaduh sini. Eh ehhhh kejadah nya korang nak gaduh gaduh ni. Idols tu semua happy je dengan hidup diorang, yang korang dok gaduh rosakkan fandom sana sini pfftttt what the fish -.-

Actually kan, aku sedih sangat dengan baekhyun sekarang ni. Tak salah kalau dia famous, tapi hati aku cam tak boleh nak terima semua benda tu. Ya aku tau dia bukan milik aku, but as a fan mesti korang pernah rasa macam ni kan? Aku mengaku, dia memang dah famous sejak dia sekolah lagi but sekarang ke-famous-an dia tu macam dah melampau-lampau ;__; Bukan aku tak kasi diorang semua nak minat dia, tapi cam ughhhh korang tengok ah sendiri. Sejak dia famous ni, banyak director nak ambik dia jadi model, buat cf and so on. Aku tak kisah pun dia nak buat semua benda tu sebab itu memang kerja dia kan but still aku rasa cam ada satu perubahan yang sangaaaaaaaaaaaaaaaat ketara kat dia. Haaa lagi satu, yang rumor pasal we got married tu. Kalau dia famous, sah sah lah director tu akan ambik dia dalam wgm tu. Ini untuk kebaikan program tu jugak. Nanti rating naik lah katanya. Katanya lah. Lepastu, semua batak sangat nak ambik exo jadi model cf, model majalah, model baju, model game haaa semua benda lah nak exo. Group lain tak wujud ke woii? Nampak tak diorang ni semua ambik kesempatan di atas kepopularitian diorang hahaha eceh ayat bukan main. Tapi korang jangan lah salah faham ke apa. Aku tak salahkan sesiapa pun. Jangan lah bash aku ye hahahaha. Aku just bagitau pendapat aku je. 


So, tetiba aku terfikir macam dah taknak suka baekhyun {ecehhhhh} Aku nak beralih ke sehun boleh? Hahahaha. Eh kisah pulak kau aku nak minat sesiapa lol. So, thats all. Sorry kalau terkasar bahasa ke apa k. 

Sorry *bow*

0 COMMENT(S)